Wat waren ze mooi he?

Wat waren ze mooi he?

We vinden ze nog steeds mooi al mag je dat natuurlijk niet zeggen. En tabaksreclame is allang verboden. Maar ze zaten mooi in elkaar, de verleiding spreekt boekdelen. En dan die tekst! “It’s a psychological fact, pleasure helps your disposition.” Wie is het daar nu niet mee eens?
Gek genoeg heeft de overheid in haar campagnes nooit het instrument van verleiding gebruikt om te stoppen met roken. Alleen maar nare teksten en angstverhalen. Misschien was dat omdat als de ‘ betrouwbare’ overheid werkelijk verleiding gaat gebruiken, het eind zoek is?
De tabaksindustrie zit natuurlijk niet voor een gat gevangen in haar communicatie. Ze hebben de e-cigarette aangeprezen om de gewoonte van het roken er in te houden en ook nog als een middel om minder te gaan roken. Helaas is de e-cigarette niet gezond. Lees vandaag maar even de Volkskrant. Een mooi nieuw marketingtool van de jongens en meisjes van de tabaksindustrie. Slim hoor.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s